کسب درآمد از اینترنت، چگونه شروع کنیم

  • ۲۴۶

   برای هرشخصی بارها پیش آمده تا به کسب درآمد بیشتر فکر کند

و حتی پیگیر آن نیز شود، بعضی ها برای شروع و بعضی دیگر به عنوان شغل دوم.

امروزه با گسترش اینترنت و بالا رفتن کیفیت آن مشاغل مبتنی برا اینترنت نیز به طور چشمگیری رشد داشته اند، به طوری که درامد های بالایی را بعضا میتوان از ان ها انتظار داشت. کافی است یک بار عبارت " کسب درآمد از اینترنت " را جستجو کنید تا صدها سایت تحت این عنوان برای شما نمایش داده شود.

سایت هایی مملو از راهکار های کسب درآمد با تیتر میلیونر شو! اما واقعیت چیست؟

  واقعیت این است که همه این راهکارهای ارائه شده در سطح اینترنت واقعی و قابل اجرا هستند، اما صرفا نام نویسی و لاگین شدن در این سایت ها یا اپلیکیشن ها کافی نیست! بلکه شما باید قبل از آن حداقل سرمایه خودتان که میتواند علم و حرفه ی شما که آموخته اید یا اینکه به صورت پول و دارایی که در اختیار شما می باشد را تعیین کنید و تمام برنامه های خود مبنی برکسب درآمد را بر اساس داشته های خودتان که ما آن را سرمایه شما می نامیم اجرا نموده و به هدف برسانید.

   به طور کلی هر شخص برای موفقیت در هر شغل نیازمند یک سری داشته هایی می باشد که میتواند داشته های اختصاصی چون حد اقل سرمایه (پول یا مهارت) یا از نوع عمومی چون اخلاق تولید و نگهداری و افزایش پول باشد.

   پس بر اساس آنچه گفته شد شما میتوانید باخیال راحت از اینترنت کسب درآمد کنید اما با تلاش و برنامه ریزی درست بر اساس داشته ها و توانایی ها و البته صبر لازم برای به نتیجه رساندن امور.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

1- قدم اول در شروع یک کسب و کار اینترنتی

2- مشاغل: کسب درآمد از طریق ساخت و انتشار ویدئو

3- مشاغل: کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی

4- مشاغل: کسب درآمد از طریق استخراج بیت کوین

5- مشاغل: کسب درآمد از بیت کوین (روش دوم)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">