مشاغل: کسب درآمد وبلاگ نویسی!

   وبلاگ نویسی یکی از مسیرهای مهم جهت ایجاد مسیر درآمدی است؛ برخلاف تصور عموم وبلاگ نوشتن به اشعار و خاطرات و داستان های شخصی ختم نمی شود و میتواند فراتر از این موارد از یک وبلاگ انتظار داشت، چراکه همانطور که در بخش" گام اول برای شروع کسب و کار اینترنتی " مطالعه نمودید یکی از پیشنیاز های شروع کار داشتن توانایی های حرفه ای یا علمی می باشد؛ پس اگر فکر می کنید که مهارت یا دانسته هایی دار دارید پس می توانید با ساخت یک وبلاگ در زمینه مهارت خود آن را بسط داده و به کاربران نیازمند آن ارائه دهید.

 

   برای موفقیت در وبلاگ نویسی ابتدا باید یک موضوع مشخص داشته باشید و بدانید که برای چه جیزی مینویسید، پس از ان باید وبلاگ خود را به طور مرتب توسط متن، مقاله، فایل های چند رسانه ای و هر نوع فایلی که بتوانبد اطلاعات خود را از طریق آن منتقل نمایید بروزرسانی نمایید.

   با انتخاب یک قالب مناسب و مرتبط به موضوع انتخابی خودتان نیز میتوانید ظاهر بلاگ خود را مخاطب پسند کنید. همچنین سعی کنید در نوشتن وبلاگ از امکانات اضافی که فقط باعث بالا رفتن حجم شده و تنها کاربرد ظاهری دارند خودداری نمایید و در مقابل بر روی کیفیت محتوای بارگذاری شده تمرکز بیشتری کنید. برای شروع فعالیت میتوانید از سرویس دهنده های ایرانی استفاده کنید که امکانات مناسبی را نیز ارائه می دهند و با یک جستجوی ساده میتوانید سرویس مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.