مشاغل: کسب درآمد از طریق ساخت و انتشار ویدئو

   کاربران اینترنتی در ایران چند سالی است که تجربه اینترنتی به نسبت پر سرعت تر از گذشته را تجربه می کنند و امروزه شاهد این هستیم که تعداد زیادی از کاربران در طول روز زمان قابل توجهی را صرف تماشای ویدئو های آنلاین کرده و یا ویدئوهایی را دانلود می کنند؛ همچنین تعداد تولید کنندگان این ویدئو ها نیز در حال افزایش بوده و رقابت هایی تنگاتنگی میان تولید کنندگان محتوای ویدئویی  نیز حتی شکل گرفته است.


   تولید و انتشار ویدئوها با مضامین مشخص و هدف دار می تواند تا جایی پیش برود که شما را به درآمد بالایی برساند. ویدئوهای شما لزومی ندارد که کیفیت صدا و تصویر در حد فیلم های سینمایی یا سریال های باکیفیت بالا باشد. کافی است درباره موضوعی مشخص ویدئو هایی از دانسته های خودتان تولید و منتشر کنید یا حتی به صورت دانلودی آن را به فروش برسانید؛ البته که کاربران مصرف کننده نیز این روش را بیشتر میپسندند چرا که سریعا به محصول دسترسی دارند.

 

   تهیه این ویدئو ها میتواند به صورت ضبط تصاویر از محیط دسکتاپ و ارائه توضیح همزمان بوده که برای این کار میتوانید از نرم افزار AnyMP4 screen recorder ویک هدست مجهز به میکروفون استفاده نمایید، باشد یا اینکه به صورت ضبط ویئو از محیط اطراف که برای این کار نیز یه دوربین باکیفیت تلفن همراه نیز کفایت می کند.

   

       (برای دانلود نرم افزار AnyMP4 screen recorder اینجا کلیک نمایید.)

 

      در این روش از کسب درآمد زمانی به سمت موفقیت حرکت می کنید که بتوانید با ویدئو هایی که تولید می کنید نیازی از کاربران را رفع نمایید به طوری که آنها مشتاق دیدن ویدئوهای شما باشند و احساس نیاز را درون مخاطب ایجاد کنید و مهمتر از آن تازگی و نو آوری اصل مهمی در موفق بودن شماست چرا که اگر موضوع و محتوای کپی شده و تکراری را بخواهید ارائه دهید در مسیر پیشرفت آنچنان که باید به نتیجه نمیرسید.

   برای فروش ویدئو های خود نیز میتوانید از فروشگاه ساز های موجود نظیر ووکامرس نیز استفاده کنید.

* پس اگر فکر میکنید موضوع یا توانایی برا ایجاد و عرضه ویدئو در سطح اینترنت دارید همین حالا دست به کار شده و با برنامه ریزی دقیق، انتخاب موضوع جدید و مناسب و تولید ویدئوهایی با کیفیت قابل قبول وارد رقابت در این عرصه ی جذاب شوید. *